Yes!

BRAA!!! BRAA BRAAAA!!! jag är så BRAAA!!

minns ni att jag pratade de senaste dagarna om en snubbe på jobbet som jag har stört mig på de senaste dagarna. Han är Rasist och KVinnohatare. Så efter alla hans IDIOTkomentarer så gick jag in och pratade med chefen om detta. eller ja båda cheferna. Och..... Idag. var inte han på jobbet. Jag stämde av med ena chefen om de hade pratat med honom och de sa att det var så alvarligt att de fick ta in Adecco på detta. Och Nej han kommer inte tillbaka till detta företaget..

YES YES YES. jag är bäst.. ingen ska snacka sån skit i min närhet för då får jag er kickade ;-)

Hehehe.. så jag har varit glad mest hela dagen. Utöver har jag varit fyttihelvettes förbannat trött. USCH!!!!

Jaja.. jag ska vlia lite till nu. Måste iväg och hämta sambons pappa ikväll på Kajskjul 8 där han är och super och tittar på matchen

Vilodags. eller ja... Sex and the city maraton på TV!!! :D:D:D

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0