ytterligare en bra dag

ännu en bra dag med massa bad och cykel och moppeturer planering inför när vi ska bo i mammas hus över veckan och passa min lillebror när föräldrarna är på Sweden Rock.
Ska bli skönt. Ser det som en liten minisemester. Bara brorsan sköter sig då..
Dock är det imorgon dags att käka laxeringsmedel hela dagen... För på tisdag ska jag in och göra en koloskopi.. Idag har jag inte tid men imorgon kan jag berätta för er om ett jobbig sjuk-dilemma jag har..
Det kanske inte är intressant för vissa och kanske mer intressant för andra.. Men ändå skönt för mig att skriva av mig.
Men nu ska jag och sambon titta på filmen "Evolution" En riktigt bra komedi/Sci-fi film. Rekomenderar jag stark.
Och du förresten, mamma, Du vet vilken jag menar.. Visst är den bra? ( ja, jag vet att du läser min blogg :D )

Jaja..
Natti på er :D

Puss

(förresten imorgon kommer det nog lite sommarbilder från de senaste dagarna.)

Kommentarer
Postat av: jessica

hejhopp,,,ja, den är redigt kul den filmen,,verkligen något att rekommendera till komediälskare.
puss mor

2008-06-02 @ 19:32:11
URL: http://tvf.blogg.se








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0