Både phew och inte.

Tydligen är det tyvärr så att jag HAR en löneskuld. Men min kära mor hjälpte mig kollla upp det (eftesom hon jobbar där) Och hon förklarade i vilken sits jag är så de verkar lösa så att jag kan börja en delbetalning på dessa 2600kr i slutet av januari.
Sen hade jag råkat skicka med E's lönespecar också haha (Han jobbar också där) Haha det verkade lite mycket. Men jag har ändå betalat för mycket till facket och eftersom mamma är skyddsombud i facket så ska hon hjälpa mig att kolla upp det med så har jag tur kan jag få någon tusing tillbaka på det.
Sen har jag då somsagt ringt och bokat en tid på socialen till nästa vecka. Samt fyllt i nästan alla papper för bostadsbidraget.

Sedan ringde jag älsklingen för att säga att jag ville att vi skulle handla sedan när han slutade jobbet. Och jag blev chockad över hur pratglad han var med tanke på att han faktiskt var på jobbet. Men då blev jag lite gladare faktiskt. Tänk vad lite social tid kan göra :)
Nu ska jag klä på mig något efter den senaste feberhettan och sedan ska jag plocka ihop alla utspridda colaburkar över lägenheten för idag ska det pantas :)  Och sedan skriva en inköpslista i huvudet. Viktigt är att köpa halstabletter iallafall.

Kommentarer
Postat av: SANAZ

Tjohoo :) ville bara tipsa om en utlottning av juicy couture set på min sida.

kram

2008-11-05 @ 14:55:49
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Lupum

tid på socialen,du lever livet

2008-11-05 @ 17:22:32
URL: http://lupum.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0