Celebrity rehab


Detta programmet såg jag just på MTV. Det är ett program som går ut på att följa kändisarnas väg till ett drogfritt liv.

Vad tycker ni om detta?

Jag personligen tycker att detta är galet. För det första är en person fruktandsvärt sårbar när man går igenom en sån sak som att bli drogfri. Big Brother kan slänga sig i väggen för detta är värre. Vem är så galen att man förudmjukar sig själv så mycket att man är med i en kändis rehab på TV?  Och en annan sak som är ett faktum. Endast en av deltagarna kände jag igen. Man börjar nästan tro att dom har ställt upp för att få PR eller något. Men Newsflash. Det är ju förnedrande.

Och nu är det brist på saker att titta på så MTV är fortfarande på med "Real World" Som är ett program med folk som vill bli kändisar. Detta var extramt tråkigt och känns mest som Big Brother. (Vet någon vad som hände med det programmet förresten?) Så jag ska nog ta och knalla ner och ta en dusch. Jepp Jepp.

En sak som jag märkte idag var att när jag tog en tupplur på dagen idag, när jag vaknade så mådde jag inte alls bra. Det var en såndär känsla att. - "Nej men varför tog jag denna tuppluren" Så nu vet jag för ett faktum att det är inte min grej att ta middagslurer eller vad man nu ska kalla det..

Förresten bara en sak till.
Pappa sa att han inte trodde att jag skulle gå på Mötley. Att jag inte skulle köpa biljetter. (eller så kanske han var ironisk, man vet ju aldrig) Men jag ville bara klargöra jag MÅSTE gå på Mötley nästa sommar. Skulle det var så att något kommer i vägen så åker jag fan till Sthlm och ser dem. Vad jag försöker säga är att jag SKA se dom innan det är försent. Vem vet, dom börjar ju bli gamla nu och de har ju allihopa familjer att ta hand om.

Kommentarer
Postat av: Lynda K

2008-11-23 @ 01:44:14
Postat av: Anonym

Jag har kollat på några avsnitt ur programet och jag måste säga att dom är otroligt starka och modiga för att låta massa kameror filma dom när dom mår som sämst.

Jag har aldrig vart där dom är idag och jag hoppas verkligen att jag aldrig får känna det dom känner, men hade det vart jag så skulle jag aldrig låtit alla kameror vara där.

Dom är starka på deras egna sätt.

2008-11-23 @ 01:47:20
URL: http://cocobooh.blogspot.com/
Postat av: Your dream closet

kan tyvärr inte svara på det då jag själ aldirg använt de där mineralförpackningarna, inan jag köpte detta kit. Men dom säger ju att i.d räcker jätte länge. på deras sida står det att dom räcker ungefär 9 månader om mana nvänder varenda dag. och man ska ju ha så ytterst lite på borsten, så jag tror ett sånt där kuit räker länge, det är ju 4st små burkar med foundation/puder och rouge :)

2008-11-23 @ 07:59:45
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Your dream closet

haha ja jag tycker du har rätt faktiskt :) jag tyke rokså det är snyggt me dhöga trosor, men jag vet inte om jag tycker de är så bekvämt. Jag får nog prova helt ekelt :) det kanske inte fungerar under låga jeans, men man har ju andra kläder också.

2008-11-23 @ 08:00:47
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0