Gäsp..

Nä.. nu får jag faktiskt skärpa mig med dygnsrytmen här. skulle kunna sova 3 timmar till men det får jag absolut inte göra ska vara på gymmet med Steph kl 11:00.

Jag fick hem min abonnemangsräkning på min mobiltelefon idag. Trotts att vi har stängt av hemtelefonen och bara ringer med telefonerna fick jag en räkning på bra 370:- denna månaden och då är 146:- av dem kostnad för själva telefonen jag köpte med i abonnemanget.
Med tanke på att min mobilräkning brukade ligga på 600:- förut så är jag mycket stolt.

Nu har jag en fin veckoöversikt:

Måndag(igår): Gymma och redigera video till Linda.
Tisdag(idag): Gymma och städa och göra en bloggdesign åt en tjej.
Onsdag: Powerwalk med Eddie och så får jag pengar så jag kan använda mitt kylskåp till mat igen. för nu är det praktiskt taget tomt. Vilket innebär att jag då ska ta mig till willys och handla
Torsdag: Gymma och söka jobb
Fredag: Gymma och söka jobb
Lördag: Kanske filmkväll med Steph

Det är ett riktigt regnigt väder här i Göteborg så nu när jag ska gå om 10 minuter ska jag ha kofta. halsduk, vantar och varm jacka! Brr.. Eftersom det har varit sjukt blåsigt här i över en vecka så låter jag bli paraplyet på ett tag här också..
Jaja nu ska jag börja klä på mig!

Ha en superfin dag!
Söndag: Vila

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0