iihk

Nu har magen varit lugn i 20 minuter.. längsta hittills.. Kanske är över nu...
Håller på att instalera The sims Livets Historier.. Det ska bli mer spännande att spela The sims med Handling.
Jag spelade ju The sims livet på en öde ö. Men så ville jag köra vanligt så jag gjorde något fust och det gjorde att jag inte kunde spela historia grejen mer :(
Men nu ska jag pröva denna :).. Men jisses vad jag längtar till Februari.. inte bara för att jag fyller 20 utan för att THE SIMS 3 kommer ut då!!!! wooooow!..


Hehe när E. frågade igår om jag ville att han skulle fixa nått spel till mig så sa jag
"The sims 3"
hahahah han svarade
 "Då får du vänta några månader.gymman"

Nu har den snart instalerats klart.. tjoho!!


Dagens dilemma:

Jag är inte i form för att laga mat. Så om någon känner för de får dom gärna komma hit med någon mild middag för magen. För jag har inte råd att köpa "vi kör din mat hem-mat"  Eller rättaresagt jag inte inte råd att köpa mat överhuvudtaget..
Om någon kommer hem till mig och lagar mat?
Jag har ingridienser........ lite.. ialalfall... Nej jag ändrar mig. Någon kommer hit och ger mig en lott med en miljard i vinnst!!
Det låter vel bra?

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0