Jaa..

Det är en riktig bakisdag känner jag... Eller ja det var en bakisdag. Det var trevlig och god middag hemma hos släkt men jag ansträngde mig för att vara artig och inte visa hur kasst jag egentligen gjorde.. På vägen hem smällde det till med deppresionskänslor och en känsla av ångestattack så när jag kom innanför dörren börja jag storböla för ingenting..

Bakis + PMS = bääääääd!

Sen vankades det fläskfilé med god pepparsås och pommes. Och sedan blev det att läsa lite i Mötley Crue boken och ta't lugnt. Spelade lite "Vem vill bli miljonär" också.. Jag vann 3 virituella miljoner :)

Imorgon ska jag lägga upp bilderna från festen också och lägga in videosarna. Jag har filmat massa kuliga saker från igår. som tex Lapdanser och Carltondansen och diverse fylleflum.. Så tänkte jag klippa ihop det till en liten film :)

Men nu är klockan massvis och jag ska börja satsa på en normal dygnsrytm. Vara uppe vid 7-8 tiden nästan varje dag. Så det är bara att börja.. Jag är redan trött också så :)

Men hoppas ni får en bra veckostart allihopa!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0