Johan och Nyström

Update
Jag har precis gjort en ytterligare kopp julknäck-the. Hoppas det inte är onyttigt med för mycket :P. Jag har ju inget socker i. Och så har jag plockafram ädelosten och pepparkakorna.. Mums mums mums!. Jo jag ville säga att jag tittade precis på ett program som heter "Tack gode gud" Och det programmet går ut på att skådespelare får gå in i en rum med kuliser som dom är helt oberedda på. Dom vet inte vad det är för sketch som kommer över huvudtaget. Och det är sådana program som får en att undra varför man inte gick teater linjen. Fast. Jag gick ju Danslinjen och det påminner ju lite.
Lite tråkigt att jag inte visste hur mitt liv skulle se ut framöver när jag valde inriktningen. Fast jag ångrar absolut inte allt jag har lärt mig på Angeredsgymnasiet. Nu börjar nyheterna. Hejsvej

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag sitter här med laptopen i knät som är till salu glöm inte det!! Och tittar på Stjärnor på is som var helt okej. Och så har jag precis tvättat ansikte och smörjt in mig med en härligt doftande body butter.

Och så har jag precis gjort mig en ny kopp av mitt nya Thé som jag direkt kan säga är min nya favorit! Det är gjort av Johan och Nyström som tydligen ska vara väldigt bra med färskheten i Thét. Jag köpte den som hette Julknäck. Dom har en stor variant av mysiga Théer och även Sässongs Théer.  Läs här! på deras hemsida.

Jag håller även på att lägga upp bilder ifrån veckan. Idag tog jag en jättefin bild på istappar i närheten av carlanderska sjukhuset. Men när min dator skulle rotera den och sedan spara den så blev det något fel. Och hela bilden förstördes. Och självklart tog jag bort den från telefonen. Och den finns heller inte i papperskorgen :(.. Jaja.. jag får vel gå förbidär någon annan gång när jag promenerar själv och kanske ta ännufler bilder för det fanns en stor mängd av riktigt kalassnygga istappar

Nej nu håller mitt Thé på att kallna och reklamen är snart slut. För att se fler bilder ifrån veckan och denna dagen klicka HÄR

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet -,

Åh julknäck, guud så gott :D

2008-11-22 @ 21:46:08
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0