Långpromenad!

Det kan man verkligen säga.. jisses vad det dunkar i benen :P
En promenad i rask takt hela denna biten.. PHEW
Vi stannade två gånger i två olika spelaffärer för E's skull. Så vart det en tjej som han börja prata med om Warhammer (ett spel) Och dom diskuterade vildt om detta braiga spel. Jag blev  skrajj så jag frågade E när vi gick ut

Tindralen: Du är inte kär i henne nu va?
E: Nääh det var tråkigt där inne.
Tindralen: Men nu hitta du en tjej som gillar samma spel som dig, älskar du henne?
E: Nää hon va rätt ful..
Tindralen: Va hon?
E: Jaa...
Tindralen. Så jag är säker nu då?
E: Jaa du är min..

Phew :P

Nu kommer bild på hur långt vi egentligen gick idag.. Nåväl.. Nu ska jag ta mig en varm dusch.. det kommer nog svida.. för mina ben är förbaskat kalla!


Kommentarer
Postat av: FEBB

ååååh fan va cool design och header! :D

2008-11-19 @ 22:51:11
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Kaosets Gudinna

Haha inte lätt att vara svartsjuk! Vet hur det känns. Det är en sämre del av vår personlighet som bör arbetas bort. Har skrivit en del om det själv också. ;)

2008-11-19 @ 22:54:19
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0