Meningslöst

Idag känns allt så jävla meningslöst. Det känns som allt går käpprätt åt helvette.
Jag är skuldsatt på ca 5000kr.
Jag har nu gått över linjen med att skicka ut 100 cv:n sammanlagt.
Jag är snart helt pank vilket innebär att jag kommer svälta ihjäl
Jag får aldrig tag på min psykolog för hon är hela tiden uppbokad.
Jag har varit utan min psykolog i 1 år nu.
Jag verkar aldrig någonsin få något jobb.
Jag är dessutom sjuk, feber ont i halsen och bihåleirritation..
Jag känner mig som en jävla looser.
Mitt förhållande är helt jävla meningslöst.. INGEN JÄVLA SOCIAL TID ALLS. Det är bara den jävla förbannade datorn som är viktig
INGEN JÄVLEL SOM TRÖSTAR MIG.
Han har inte ens frågat mig hur jag mår på...... Länge!!

Och säg inte till mig att jag bara gnäller FÖR DET FÅR JAG GÖRA. Det är min egna rättighet.. i MIN blogg..

Gnäll gnäll gnäll!

Kommentarer
Postat av: Lindis!

Det löser sig ska du se. Jag ska se till att Michael tar en snack E. Datorn är inte allt och jag tycker att man ska kunna umgås fast man inte har samma intressen.



Om jag tror så tycker E att det är jobbigt också för er två när det gäller ekonomin men du vet killar kan inte riktigt förstå att man vill ha tröst när man är nere och ledsen. Dom tänker genom allt och försöker lösa allt själva. Men han bry sig om dig det vet jag.

Du fick mig vilja läsa till juridik assistent. Det med KY utbildning låter bra. Prata med din bank om studie lån om dom har det.



Och du kan alltid skriva till mig och kan försöka hjälpa dig om jag kan.



Kramis på dig!

2008-11-05 @ 08:43:51
URL: http://tomtarpaloftet.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Första gången jag är hit, men definitivt inte sista :-)

2008-11-06 @ 22:09:46
URL: http://secretwordplay.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0