Mwahahaa

Ni vet ju aiihopa att jag har lagt ut min laptop på blocket (KLICKA HÄR) och jag har fått två svar. Trotts att jag har sänkt priset med 500 kr också. Så att den numera kostar 7500kr Istället för 8000kr. Det första svaret var en kille som var beredd att byta den mot en stationär dator. Som verkade helt okej byta med men Jag vill ju inte ha en stationär dator. Och hade jag velat det hade jag inte velat ha en begagnad. Det andra svaret började jag asgarva åt. Fick detta i ett mail imorse!


Det är ju bara ett stort skämmt hahahah 1500 kr. Det är vel att ta i på prutningen hahaha




Nu ska jag sätta igång med städning och vid 1 tiden så ska jag gå bort till socialkontoret på ett "Vad ska vi göra för dig med dina jobbproblem möte" haha.. Sedan blir det gym!



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0