Ny bloggdesign

Sådär. Jag vet att jag är alldeles för tidig. Men jag kunde inte låta bli ^_^ Här har ni en mysig juldesign på min blogg!
Vad tycks?

Blogg.se segar så jag har egentligen tagit bort bilden på pumpan---->
Men det har inte hunnit ändras.. ^_^

En negativ sak med designen kan jag säga. Och jag lyckas inte få ordning på det (Tips?) Det är att headerbildern är sjukt grummlig.. Man ser knappt konturerna på granen som är på "T":et i Tindralen.  Suck...

Jag har varit surig idag. För jag har försökt spela spel. The sims var jag inte sugen på. Sen skull jag instalera "Spore" Och det tog massa tid och efter den tiden.. så fungerade det inte ens.. provade att instalera om och starta om. men nä... Och samma sak med ett annat spel som hette Thrillville. Tog tid att instalera och det fungerade inte ens.. Morra... Så jag surade och började bloggdesigna. Sitter och väntar på att en vän ska skicka bilder till mig så ska jag göra hans blogg också. Tema "Engelska mörka färger" Blir intressant :)

Nu snart. Sova..

Skriv ett ord eller två om designen om ni känner för det!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

För helvete Määd! DET BLEV PRECIS NOVEMBER!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-02 @ 00:17:53
URL: http://riotineveryone.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0