Ny vecka, nya tag

Jepp då hade vi en ny vecka med oss nu då. Inatt drömde jag det konstigaste. hmm.  Många har hört talas om att hela min familj förutom mig är bjudna på en resa till egypten.
Men inatt drömde jag att jag åkte med mamma, Dennis och hans kompis. Vi åkte tåg till Egypten. Och när vi var framme bodde vi i ett husvagnsområde. På tåget hade jag råkat hälla ut hela min väskas innehåll. Så När tåget skulle åka vidare neråt i afrika så fick dom vänta för jag skulle hitta allt till min väska.. Sen Hade Dennis kompis (Obs min bror är 15 år) Hade hyrt en hyrbil.. som mamma då skulle köra. Så skulle vi titta på pyramiderna.
När vi väl skulle göra detta så hanmnade vi vilse. Och hamnade i Lillehammer i norge. Så vi tog fram "skidorna" Som tydligen var pulkor. Och åkte. Fast sedan var jag inte med mamma och dom mer utan jag var med massa andra tjejer från min gamla skola...
Jaa.. Sen ringde väckarklockan ^^.  Så om en timma är jag på gymmer med Steph. Ska bli gött att köra igång igen. Eller ja.. jag gymmade i onsdags. Men det känns som det var längesedan :)
Nu ska jag försöka leta reda på var jag ska gå för att få råd om mina pluggplaner...
Hoppla!!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0