Usa-valet



Jag kan ju direkt säga att jag inte är eller var särskillt insatt. Men hade jag fått välja hade jag nog valt Obama. Han hade andra konstiga åsikter men jag tyckte att McCain verkade helt hjärtlös. Nej till Abort Nej till Homosexuella bröllop. Men båda hade gemensammt ja till dödsstraff. Jag är faktiskt kluven till dödsstraff. Allting beror ju på vad som har hänt.

Jag vaknade idag när E. gick upp för att gå till jobbet. Vart så täppt i näsan att jag inte orkade försöka somna om. Så nu ska jag plocka fram lite telefonnr jag ska ring och boka tid och socialen och sedan ska jag sätta mig och fylla i Bostadsbidrag blankett. Sen såklart gå in på Arbetsförmedlingens platsbank och söka fler jobb. Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen på något möte med min handläggare.Vi får vel se hur givande det egentligen kan vara. Hur mycket pengar och jobb jag får utav det. hm..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Obama är mer "njaaah" till dödsstraff. Om det gäller hemska saker mot t ex barn är han dock för.

2008-11-06 @ 00:22:23
URL: http://riotineveryone.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0