Weei

Jag känner mig mycket bättre. När jag hämtade upp den sista tvätten blev jag sötsugen så jag tog på mig mysbyxor halsduk vantar och lånade älsklingens goa jacka och tog mig ut på en promenad. Gick till willys för att köpa något gott.. det blev gröt tills imorgon frukost. Och Pez och en billig ljusslinga som jag gjorde fint med i sovrumsfönstret (se bild <---).
Promenaden var extremt mysig och lagom kylig.

Detta kommer låta konstigt men jag älskar att kolla in i fönster. Alltså inte stå och spana. Utan att bara glimta in när man går förbi och se fina gardiner som folk har. Fina lampo och fina växter. Ibland ser man någon möbel också. Idag gick jag förbi ett fönster som hade en jättestor projektor som tv. Personen bodde på bottenvången. Men han tittade inte på vad som hellst på den tv:n som man klart och tydligt kunde se. Nä... Han tittade på porr :D.. Jag blev så full i skratt att jag skrattade på riktigt. Tur att ingen gick förbi. Fast det hade nog varit kul för dem med  ^__^.

Så nu sitter jag här hemma och gittar mig med Pez godis.. som jag köpte med en sån söt Wall-e hållare  :-D

Jaa just det.. påvägen hem så hittade jag en gamal kartong från en docka. Och dockan hette Madeleine :P Komiskt!! (mitt namn)
Se bild!





Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0