Godermorgon

Phew. Det var en tuff kväll. Bakningen blev lyckad och så blev maten också. Jag tog det mest lugnt och tittade på "Lword" 

Sen när vi skulle lägga oss fick jag en total panikångest attack. Och det handlade mest om att jag börjar bli galen.
Jag menar. Jag har snart sökt 100 st jobb. Och jag har fått EN intervju. på ett jobb som jag inte ens kunde ta. Det börjar närma sig den 25:e då dom snart drar 290kr från mitt konto med gymkortet. Och jag har en mobilräkning på 400 spänn.
jag fick en sån hemsk panikattack. Jag grät av ilska för att jag inte hade något jobb. Och att allt går emot mig.
Jag har gått och hållit inne detta massor. Jag vill inte vara kompisen som gnäller. Eller kompisen som surar. Jag vill vara den glada, goa och roliga kompisen.

Jag blev arg och ledsen över att min psykolog inte har tid att träffa mig. inte ens nu. (Det var ett år sedan jag träffade henne sist och då var ju mitt jobb varit ivägen också)

Jag blev frukdansvärt arg på Göteborgs Posten som gav mig sparken. Jag fick ju inte ens en chans. Inte ens en varning bara "Vi kan inte ha kvar dig här". De kunde sagt innan. De hade kunnat försöka hjälpa mig.
Dom var bara lådsascoacher allihopa.

Men jag tror det var rätt bra att jag fick ut ilska och ledsamhet. Jag känner mig mycket lugnare i själen nu. Fortfarande den dära arga skuggan om att jag aldrig får något jobb trotts att jag kämpar. Men jag försöker inte lådsas om den. Det är ju trottsallt helg. Jag kan inte göra något åt saken just nu.
Det är så illa att på måndag ska jag ringa min f.d chef  från jobbet jag hade i våras (Där både mamma och E. ) jobbar och be och böna om  att få ett jobb där så länge. Fastän jag är 80% säker på att jag inte kommer få det. Jag är tydligen inte uppskattad på det företaget av endel personer. Och jisses fråga mig inte varför, för jag har iiiingen aning.

Nåväl. Över till annat. Om någon timma eller så ska vi åka till Jysk i Bäckebol för att lämna in två av fem madrasser i våran säng. Som har blivit buckliga. Vi fick byta till helt nya och det gör mig faktiskt nöjd. Därefter ska vi vel hem och bädda sägen och lägga på madraserna. Sedan någongång vid 2 halv 3 ska vi nog åka över till mamma på en fika.

Jo, det är vel dagens planer.

Övan är en bild på gårdagen dessert min speciella chokladmousse med limeskal och bitar av vit choklad och grädde såklart! :)

En annan sak jag ska göra idag är att skapa en egen signatur att ha efter varje inlägg

Ha en fin dag.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0