Godmorgon!

Nu är jag hemma från Malmö! Eller ja, jag kom hem igår kl 22:00 ungefär men då var jag så trött så det blev en dusch och sedan säng! Jag vaknade upp och trodde jag hade sovit till 12 på eftermiddagen men kom på att jag inte har ställt om klockorna här hemma Så det ska jag pyssla med sedan (obs glöm ej!)
Så jag flög upp och började packa upp min väska. Plantera om blommor jag har fått med mig ifrån Malmö (OBS jag msåte köpa större krukor). Eftersom mina kära kissar alltid protesterar när vi är bortresta så fan vi våran "Alien VS Predator" Plansch total strimlad samt en fin ask jag har lite söndertuggad och hårspännen över hela sovrumtsgolvet. Suck..  

Men jag har haft en illa oro i magen hela helgen bara för den hemska drömmen jag hade om Foxi. Imorse när jag vaknade så hittade jag en kattspya på golvet med (som förra gången) Otuggad kattmat. Så jag ska först och främst skaffa en försäkring på Foxi och sedan ska jag ta henne til vetrinären så vi kan ta några blodprover på henne denna gången. Är jätteorolig för min stora bebiskisse! :(... Så idag när jag ger dom mat har jag lagt bådas mat i blöt så den blir mjuk och så jag kan mosa den. Så jag ska ut på stan och köpa kattmat som är finkornig och blanda ut med den maten vi redan har.

Sedan ska jag köpa hårfärg eftesom jag har en cm utväxt i råttfärgat och blondt nu. Beroende på vad färgerna kostar på Willys så blir det kanske blond för att bleka och sedan färga halva håret rött och andra halvan svart. (Något jag har tänkt på ett tag) Men somsagt. Bara beroende på vad den kostar.

Oh.. en sak till att göra.. Lägga in alla roliga bilder ifrån helgen :)

Nåväl.. Nu ska jag sätta igång med mina ärenden :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0