Oj

Jag är faktiskt jättetrött nu. Det låter kanske skummt i era öron. Men jag brukar inte vara trött vid denna tiden. Jag letade i nästan 2 timmar efter mina catwoman grejjer och det enda jag hittade var ett par handbojor. Öronen och svansen är helt försvunna. Så jag måste tyvärr gå och spendera mina få pengar på ett par öron iallafall. Borde hitta några under 50 lappen då är det okej :)

Men som jag sa så är jag helt slut nu så jag ska nana. Och imorgon kl 11 ska jag träffa Steph på gymmet så ska vi gymma på och planera fredagen :) Och så ska jag locka med henne till Butterix eller Bodegas.

Wihoo.. Halloween here i come!

Efter jul så är halloween den bästa högtiden på heeeela året!!!

Nu.. sussa säng!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tjoho! Så du ska vara catwoman på halloween? :)

2008-10-29 @ 11:24:06
URL: http://riotineveryone.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0