Sissådärja

Ligger här och småfryser i soffan. Det var trevligt med en fika med kära mor. Vilken stund som hellst kommer E. hem. Det ska bli kul och se hur han reagerar på min lilla förändring här hemma. Har bytt plats på några mattor och bytt soffbord och städat och sånt.
Samt packat ihop vårat Nintendo Wii som vi ska sälja till min far. Nu ska jag resa mig upp och ta på mig en kofta och sedan gå ett varv runt lägenheten och se till att alla element är på. Nu börjar det bli vinterkyligt ju!

Sen ska jag börja med maten. Idag blir det pasta med lax och sås.  Och imorgon ska jag höra ädelostgratinerad kyckling i ugn :) Yummie :)

Hoppla

Kommentarer
Postat av: jessica

Så här snygg har jag aldrig sett din blogg vara. Detta var verkligen något utöver det vanliga.

Bra jobbat. Ser väldigt proffsigt ut gumman.

Vad är L world för serie?? något jag kanske skulle falla för??,,eftersom jag är jätteintresserad av spännande eller roliga serier.

Kram mor

2008-10-30 @ 19:45:45
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0