Thougts

Nu blire bara ett litet inlägg om vad som händer just nu i mitt liv och vad jag satsar på.
Just nu lever jag dag för dag. Eftersom jag fortfarande inte har något jobb. Jag har sökt snart 100 olika jobb. Och fått en intervju på ett jobb jag inte ens kunde ta.
Jag måste leva dag för dag annars går det inte ihop. Jag kan inte vara på autopilot.
På dagarna söker jag såkart jobb. Men håller mig gjärna några timmar per dag på gymmet.. och i simhallen. Jag försöker så gott jag kan gå ner i vikt. i ett år har jag nu vägt för mycket och provat det mesta men det har varit som en jojjo allt jag har provat. Nu kör jag bara på hårdträning. Jag har ju tiden.
Så denna veckan är planerna att träna på måndag, tisdag och torsdag. På fredag ska jag ta tåget och hälsa på far i Malmö.
Imogon ska jag även till Arbetsförmedlingen (jag vet att jag inte kommer få ut något av det. Men alla tjötar på mig och säger att jag inte kämpar och det gör mig förbannad.)

Vad jag gör mer är att jag håller ordning här hemma. Jag städar och lagar mat och det passar mig finfint eftersom jag vet att det är ett faktum att jag tjänar inga pengar och sambo och fästman, som jag kallar E här på bloggen, måste betala hyran. Och så är det självklart att jag ska göra annat arbete.

Något annat jag gör är att TOTALLÄNGTA efter julen. DET ÄR GALET. Det är så sjuk ****** mysigt med jul!

Vad pysslar jag med annars. Jag har ju då somsagt en del fritid så det är mycket fokus på bloggen nu. Inte bara min utan på två dagar har jag gjort 4 bloggdesigner. Den jag har nu. En till julen. samt Angelicas och min mammas. Och imorgon eler på tisdag ska jag även göra Lindas bloggdesign. Jag har precis börjat märka mina designer. med mitt namn och en Copyright ikon. För alla er som vill ha eran blogg designad får ni gärna skicka till min mail [email protected] om hur ni vill ha det vilket färgtema och bilder ni vill använda och andra önskemål så KANSKE jag kan uppfylla det.

Är det något mer ni vill veta om mig så får ni gärna hojta till med en kommentar. (har sett att jag har fått fler läsare de senaste dagarna)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0