Tralala

Jag ställde mig precis på vågen och såg att YES jag ÄR påväg ner. inte tillräckligt för att skriva de magiska siffrorna här. Men snart :) men jag är stolt över mig själv. Att jag inte låter denna arbetslösheten ta ner mig i "småäta-träsket" Är jag sugen så gör jag en kopp cocoste istället :)

Idag blir det kanske en fika på stan annars ska jag nog stanna här hemma och röja upp lite.

Jag skulle villja spola fram tiden just nu.Fram tills jag får ett jobb. Sedan fram tills jul ÄLSKAR JULEN! och sedan fram till jag fyller 20. Då jag ska få komma åt mitt sparkonto som farmor har sparat på till mig läänge.

Det kanske blir att se "The butterfly kiss" på stadsteatern nån dag snart. Har fått två för en biljetter dit :)  Ska försöka locka med mig Eddie.

Mina katter har lärt sig att krafsa sjukt hårt på dörren. förut kunde man sova fast dom jamade. Men nu är det too much.

Sen har jag också insett hur sjukt mycket jag vill ut och resa igen. Det spelar egentligen ingen roll vart. Bara någonstans. Det är kanske lite i fel skede av mitt liv. Arbetslös och ressugen. hahaha. Jag hittade ju iofs jobb i norge där man fick ordnat boende graits :).. nääh..  Jag stannar här med mina älsklingar.  Skulle nog inte klara det annars. hehe..

Jaja.. nu ska jag koka mig en kopp Te :)

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

hej, om du inte får med dig Eddie så kan jag väl får följa med.

kram

mamma

2008-10-03 @ 10:30:14
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0