Work out

Nu ska jag ta mig en promenix till korsvägen för att möta Steph om 50 minuter. För vi ska gymma idag igen :) Ska bli treflich. Håller på att laddar iPoden med div. träningsinspirerande musik. Eftersom City Gym inte har världens bästa musik på i bakgrunden.
När jag och Angelica frågade om de kunde byta till något mer med högre tempo så sa de "Vi brukar få klagomål då... men nu är det inte så många här så ok"
Och så slog dom på typ lugna favoriter.. och nej jag skämtar inte.. dom gjorde det. Fatta att man blev opepp på att träna som fan.. Så...iPod är ett måste på gymmet.

Idag fick jag typ 6:e mailet om att "Du måste ha körkort för att söka detta jobbet" Typ som om du söker på en vanlig bensinmack så måste man ha körkort. Det är ju wicked... Dumma körkort.. visst jag har ju planerat att skaffa det men det är ju helt omöjligt att göra det innan jag har fått ett fast jobb med en god lön.


Igår tog jag en rejd och städade igenom vårat skafferi.. Snacka om att man har massvis av knäckebröd. Eftersom man tror det är slut köper man ett gäng varje månad.. haha..det blev nästan en påse fylld av div. knäckebröd och kex. Som jag slängde då.. Sen märkte jag hur mycet mjöl jag har. haha.. och glögg. sen hittade jag en söt liten miniflaska med rövin. Ska nog laga nån rövinssås på det någon gång..  Vad hittade jag mer.. Jo en spittekaka... (Speidekauga som dom säger i skåne) Som jag och E. köpte sist i Malmö. Vet inte varför inte vi har käkat upp den än. Men nu har vi något att bjuda på nästa fika.


Just det om 10 dagar åker jag till Malmö! tjohoo..Okej jag erkänner jag ser sjukt mkt fram emot att träffa pappa och Tove och så. Men.. jag har inte åkt tåg på flera år (alltså långsträckor då.. till och från Kungsbacka räcknas INTE) Och jag har ju mitt mobila bredband så laptopen ska vara uppe på tåget. Det ska bli super mysigt att sitta där på en fönsterplats på tåget alldeles själv :) E. tar ju bilen ner dagen efter. Eftersom han ska på en firmafest med jobbet den dagen jag tar tåget. :) Så tåg ner och bil hem.. lyx

Igår tittade vi på det andra avsnittet av "Mitt i ansiktet" med Magnus Betnér. En jätterolig tv-serie som går ut på att han och hans producent och en standuplärling ska besöka de platser som Magnus så ofta incisterar på att skämta elakt om. Tex. Kyrkan. Där fick han standuppa för dom.
Igår var det Ärtklubben. en Herrklubb i NewYork för rika män. Idag blir det tydligen Aftonbladet :) Jag vet dock inte om denna serien går på TV nu eller om den finns att köpa.  Vi har ju den på datorn.

Nåväl.. nu har jag skrivit enugh. Ska packa mina badkläder och träningskläder och snart tänka på refrängen :)

Kramen

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0