Attans

När jag vaknade imorse var jag fortfarande igentäppt i huvudet men mådde lite bättre. Så jag bjöd hit Angelica och vi softade och färgade hennes hår. Och jag kännde mig helt okej.. Men så fort vi skulle åka började det snurra men jag försökte att inte tänka på det och när jag var 5 min från jobbet gick det inte att låta bli att tänka på.. det började svaja om marken och jag kände mig febrig. Jag tog mig upp till kontoret och sa hej och hejdå. Och förklarade mig och tog mig hem igen. på vägen hem blev jag så sjukt varm och gick hem i t-shit fast det spöregnade.. Mysko...

Jaja.. Nu ska jag bara vila och ta det lugnt

Tog en söt bild på när Fanzy sitter med när jag bloggar :) Hon har blivit så himla mammit och sitter bara med mig hela tiden haha

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

fasen så snyggt fancy sitter och tittar i datorn med dig. så himla cool hon är.

2008-09-08 @ 17:38:01
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0