Blubb

Natten var underbar. E. Köpte en lägenhet till mig i haga. Den var jättefin och hade en underbar uteplats. Men det var värre när man vaknade och befann sig i samma gamla lägenhet. Så jag surfade in och började lägenhetssöka. Jag vill hitta något bättre med badrum och hela väggar. Så.. Nu börjar min sökning. en lägenhet med en hyra på högst 4.500 kr i månaden. med parkeringsplats och badrum Balkong är ett plus men inte ett måste.Hellst förstahandskontrakt och husdjur måste ju vara tillåtet. Sesåseså.  Det är bara att hålla ögonen öppna.
Fika på stan med Angelica idag. Sedan jobb. jobb,jobb,jobb,jobb :)

Nu softa!
Kiss

Kommentarer
Postat av: steph

nej för skillnaden är att den här serien faktist har ett slut;)

2008-09-16 @ 14:21:25
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0