Godmorgon!

Den 25. Åh vad jag har väntat. Idag ska vi träna och simma och diverse skoj :D.. sen jobba då såklart. =/.

Inatt hade jag den underbaraste natten på.. sjukt länge. Jag hade somnat lite grann med E. hade sovit ett bra tag.  Men så börjar han hålla om mig och mysa lite. biand vaken ibland inte.. Och tillslut. Så börjar vi göra mer än att mysa.  Woh jag lovar jag har inte varit så upphetsad på sjukt länge. Det var som elektrisitet som for genom hela kroppen. Phew.. Dock är jag tröttare än vad jag borde vara idag. Men det är det värt! :)

Så nu sitter jag här och tar det lugnt. Angelica kommer snart hit så ska vi skramla ihop nått käk tillsammans. Jag funderar på att överaska henne med sushi :) Det är vi värda. Det enda utematen jag ska äta på hela månaden för det är snålt hela månaden. Jag betalade nyss lite av räkningarna. Det är bara 1300. till. vilket innebär att jag kommer ha.. 1000kr denna månaden att lägga på annat. Och 300 ryker redan nu på gymkortet.

Jaja.. Jo det blir sushi :)

Ha en gryym dag!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0