Godmorgon.

Vaknade av att bli kliad på ryggen. Det var mysigt. Sen började katterna gapa och krafsa på dörren. Då visade sig mitt vanliga agressiva morgonhumör. Suck. Och det är tyvärr fortfarande kvar. Vi har inte en matbit hemma. Elle ja.. vi har pasta nudlar hamburgare.  Det är ju bara skitmat. Suck..

Och så tillbaka till jobbet för idioter också. Suck.. Inte en jävel har svarat på mina jobbansökningar och jag har skickat iväg 10. TACK!

Och sen är man bortglömd av förra vänskaptskretsen. Dom visar tydligen vad eller vem som prioriteras. Trotts att denna person har gjort den andra så illa så illa att hon 10000 gånger har sagt att ALDRIG MER! Och trotts det är hon viktigare än jag som stod och lyssnade och förstod varje gång hon blev sårad.

 PRIORITERING TJEJER!

Nu ska jag slå mina katter som jobbar sig,,okej inte slå men dom ska få sig en dusch..

OCH INTE NOG MED DET SÅ VILL TYDLIGE ALLA BRÅKA MED MIG IDAG!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0