Hallådär!

Jepp jepp. Idag var det Sjöfartsmuséet och Stads Muséet :) Trevligt värre. Åh var kulturella vi är :)

Idag är jag irriterad. En vän till mig på jobbet har blivit dåligt behandlad och ej tagen på allvar. Så jag pratade med en "Chef" på jobbet och förklarade och sa att detta måste sluta och dom måste lyssna!

Mer och mer varje dag så trivs jag mindre och mindre.. Visst jag säljer som jag ska men man är så arg. Och nere.
Dom flyttar runt våra platser hela tiden. Och lyssnar inte på oss. Och vi får praktiskt taget skäll för att kunderna inte svarar. ÅR DET VÅRAT FEL?

Alltså jag förstår bara inte hur vissa kan trivas på detta jobbet. Det är en slaverihandel.
Och sedan har jag fått en skum lönespec från gamla jobbet igen och det gör mig.. :@ Argh..

Jaja jag ska vel börja jobba nu rå!..

Hej... och ... BAJS!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0