Hepp hepp

Blev inte så mycket uppdatering idag. Haft fullt upp. Angelica svikaren kom aldrig och hjälpte till så jag körde all städning på egenhand. Det tog sin tid. Direkt efter blev det en dusch och sedan lagade jag en vegetarisk wok. med quornbitar i. Mumsfillibabba. Hade jag inte älskat kött så mycket som jag gör så hade jag lätt varit veggo för det är gott de med :)

Sen for det av till jobbet och där var det fullrulle hela kvällen.

Fick ett kul samtal med en liten kokko tant.

Jag: Hej detta är Madeleine ifrån Göteborgs Posten, är det Yvonne jag talar med?
Yvonne: Jaa, joo detta är det jaaaaaaa
Jag: Vad trevligt hur står det till?
Yvonne: Jo det är så därnere att man har det så och det är ju lite rött ibland som som säger och det säger dom ju såå jaaa....
Jag: Jaha.  (tänkte direkt att hon är lite kokko så jag gick rätt på sak) Men är du intresserad av en prenumeration på Gp?
Yvonne: Jo jag har vart med dom en gång och då gick vi ut i skogen och jaaaaa det var ju jääääättekul tyckte jag så jag hade detta jaaa och då så var det ju trevligt i skogen och så då... jaaa....
Jag: JAG ÅTERKOMMER NÅGON ANNAN DAG!


Hahaha jag fick mig ett gott skratt där ja..

Men nu är det nattedags. Får se vad morgondagen väntar. :) Kiss och senap

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0