Höst

Jag såg precis klart på en superbra och spännande film som hette "Taken" som handlar om en tjej som blir kidnappad och ska säljas men man för följa hennes fars resa med att hitta henne. Jättebra verkligen!!

Idag hade jag en superbra förmiddag med en härlig höstpromenad och mysiga museibesök :) Dock en sämmre kväll på jobbet. Nu ska jag börja ihärdigt söka fler och fler jobb!!  Imorgon blir det somsagt Sjöfartsmuséet.. Ska bli riktigt skojjigt eftersom jag inte varit där på många många år.

Idag tog jag ett par fina höstiga bilder och lite andra skojjiga bilder. Alla kan ni se om ni klickar HÄR. Men här nedan följer några exempel. Sen är det dags för mig att nana..


Först har vi fontänen vid kungsportsplatsen.


Sedan har vi mig hånglandes med Madonna ;o)


Sedan har vi det fina huset som Röhska museet ligger i


Och sist ut har vi en höstig bild från vallgraven i Göteborg :) Myys

Nu SOVA
Natti!! <3<3

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0