Idag

Jag har både hunnit duscha och pratat i telefon i en timma. Varför vet jag inte men det var vel tur att det var Angelica som ringde. synd att jag inte har ett såntdär bonus system som man får när folk ringer till en :)
Nåväl idag gäller Sjöfartsmuséet. Och övriga tankar om lön är bajsiga just nu. först en lön på bara 4500 kr från GP Sen en lönespec från Isri där dom har nollat mig igen. där det stod att jag hade en löneskuld på 6000 eller något.. jag förstår inte ALLS!!

Men men.. nu måste jag fylla min mage och sedan gytta.

Även om jag kommer ha väldigt lite pengar kvar denna månaden så måste jag skaffa gymkortet imorgon jag MÅSTE. men jag tar det på Autogiro så betalar jag bara 290kr i månaden. Det får duga..  Jaja.. hejsvej!!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0