Iiihk

Hade en trevlig kväll hos Angelica och Tobbe igårkväll. Ända tills E ringde och var påväg för att hämta mig. då jag såg en sjukt stor spindel på golvet. På något sätt förnekade jag det. Efter samtalet med E förklarade jag för angelica och för tobbe vad jag såg. Men vi hittade ingen spindel. Tills angelica helt plötsligt såg den. Och nej jag hade inte hallucinerat för hon fick panikattack hon med. Den låg still vi försökte bussa rasmus, deras katt, på den. Men han fatta inget. Precis när E. var utanför och jag skulle gå så hörde jag att den sprang undan och gömde sig. Stackars dom vilken panik. Jag åkte lyckligt hem i bilen glad över att slippa sova med den oron. Här är lite bilder på spindelrackan. 10 cm stor!! Tänk er det. PANIIK




Hade ni dött om ni såg den eller?

Jaja.. nu ska jag sminka klart sen frukostfika med far. Och därefter Universeum :) 
Kiss

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0