Lisebergo!

Jaaha,.. okej.. då har man missuppfattat. Hahah. Jag trodde att lisebergs sista dag var IDAG! Men den är om 3 veckor hahaha... Då kunde jag ju sparat mina biljetter. Nåväl vi var vel där i 1 timma eller så haha.. Spelade upp pengarna och sen promenerade runt lite. Vad vann vi?.. vi spelade upp 200kr i mynt och vi vann en Film och ett tvåkroners gosedjur. Men filmen ska vi titta på nu och äta lite pommes till som vi håller på att fritera just nu :)  Tjohej..

"Trångt I Kistan" heter filmen och ska tydligen vara en komedi. Så det får vi ju se om det är något att ha. Men.. Nu  ska vi se.. jag har insett att jag har ungefär 500 filmer :) Och två st boxar hela VÄNNER sässongen och alla Sex And The City avsnitt :) i Vännerboxen är det vel 14 fodral. två skivor i varje. PLUS att skivorna är vändbara. DVS film på båda sidorna som om jag hade mätt alla i vanliga skivor hade jag haft 50 skivor i vännerboxen :) i SATC boxen har jag 12 skivor.

Kul att ränka ut sånt ibland :)   Mmums.. nu är pomes fritsen färdiga :) Jummie..
Hej svej..

Kommentarer
Postat av: steph

nu blev jag ledsen =( du kom aldrig till mig

2008-09-21 @ 23:29:44
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0