Morrn morrn

Härligt värre när man börjar kl 13.00 och dessutom när man slipper åka hela vägen till Angered utan vi har lektion på brunnsparken :) Hääärligt.. lagom för en fika efter det eller vad säger du Angelica? :)

Igår var verkligen en riktigt bajsig dag men jag hoppas verkligen att det är bättre idag.. Hoppas hoppas hoppas.!!

Igår provade jag spelet Wall-e Det var superkul faktiskt.. Men lite krångligt :) ba lite..

Nu ska jag nog skramla ihop något att äta...Blir vel nudlar somvanligt..
Fan va illa att man inte äter som man ska.. nåväl jag äter ju inte mat jag blir tjock av iallafall..
Och det märks.. För mina dyra 1000-krs jeans sitter inte lika tight som de gjorde förut... Bra antar jag.. :)

Men man får ju i sig det viktiga av alla vitamintillskott och skit jag slänger i mig.. sen käkar jag sushi jävla ofta å det är ju inte precis onyttigt utan snarare tvärtom. Om man drar ner på Laxen villsäga :)..
Yeha..

Nåja.. nu blire matjakt :) Puss

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag har läst din blogg ett tag nu, och jag måste kommentera att du har HELT FEL när det gäller nyttig och onyttig mat. ALLA fiskfetter är bra fett som man skall äta mycket utav, och allt så som ris, potatis och pasta är bland de mest onyttiga du kan äta. Och eftersom sushi består utav 99% ris är det inte alls särskilt nyttigt! Och med tanke på att du radar upp i princip allt du äter så kan jag påpeka att dina jeans bara har töjt sig och inget mer.

2008-09-01 @ 11:14:05
Postat av: Paulina, igen

F.ö. har du några problem och måste hävda dig hela tiden? "mina dyra 1000kr jeans",tror du någon bryr sig om vad dina jeans kostar? särskilt i ett sådant samanhang?

2008-09-01 @ 11:18:23








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0