Mweeps

Jag vet inte om jag bara gör som jag gjorde igår (lådsas inte om att jag faktiskt är sjuk) Men det känns nog lite bättre kanske..
Jag ska nog ner och duscha och det är ju lite ansträngande så. Jag ska nog ge mig på det. Så får vi hoppas på att jag faktiskt har frisknat till på riktigt denna gången.  Vill ju jobba och såå...

Det verkar som att E. Ska med till Johan och dricka i helgen. Känns kul eftersom det brukar krävas endel lockelser för att få med honom på något sånt. Men nu ville han. Å det är ju kuligt!.

Jaa... nää.. duschen var det ja..

(Min syo svarade på mitt mail och sa "Jag vidare befodrar detta till din nya syokonsulent eftersom jag ej har hand om dansklasserna längre" Det tycker jag är kasst att hon måste eftersom det var ju henne jag hade när jag skrev av mig förra året.

Suck.. och den dära "nya" har inte ens svarat.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0