Phew.

Jag pratade med min far om min paniksitutation gällande ekonomin och jag får låna pengar av honom. Tack gode pappa!  Phew alltså verkligen Phew! Nu kan jag äta mat månaden ut iallafall. Var precis och fyllde upp två tvättmaskiner med sängkläder och handdukar i den ena och räven och en kofta i den andra :) Yepp det var dags att tvätta mitt kära gosedjur :) Det ska man göra med jämna mellanrum. Så idag är det bara diverse småplock som gäller här hemma. Sedan söka jobb. som sjutton!.

Sedan senare idag kommer Lisa ner hit. Jag har inte träffat henne sen innan hon var i spanien.
Eller ja. Förutom iförrgår när jag fick ett samtal när jag hade gått och läggt mig. "Titta ut genom ditt köksfönster"
"Men varför det, Lisa jag har lagt mig och har inga kläder på" "Gör det bara nu madde! Titta ut då!" jag masade mig upp och där stod Linda och Lisa. Men eftersom E. Hade lagt sig ville jag varken gå ner dit eller bjuda upp dom. Så jag sa Fredag kan vi ses Nattiiii ! :)

Nu äre fredag :) Nu ska jag röja upp lite tiill sen tillbaka till datorn och jobb :) Pusselipuss

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0