Suck...

Åter igen en dum kommentar om folk som inte gillar det jag skriver.

1 Sushi är nyttigt

2. Lax innehåller bra omegafetter men som mycket annat så är det inte bra i överdriven mängd och det var en liten skojpik till min kompis som gjärna äter laxnigiri. Och sedan har du rätt med att pasta,potatis och ris är onyttigt men lååångt ifrån "Det onyttigaste du kan äta" som du säger. Det är okej men ej som många tar 50-50 utan man ska äta 20% pasta 30% kött eller sovel och 50% sallad eller grönsaker. Jag tollererar inte folk som klandrar mina hälsokunskaper jag har gått många kurser både i gymnasiet och utanför om kost och hälsa. Så kom inte och berätta för mig vad som är rätt eller fel..

3. Vad i hela friden vet du om min vikt. Jag har inte skrivit på bloggen att jag väger 5 kilo mindre än när jag köpte mina jeans Så kom inte och påpeka "Dina jeans har bara töjt sig. " Det är ju bara skitsnack Hur i ***** vet DU det?
.
4. Om jag yttrar mig om vad mina jeans kostar får vel jag göra om jag vill. Och jag struntar i om du vill läsa det eller ej. Men andledningen till att jag sa  "Mina 1000krs jeans"  var för att påpeka att det var onödigt att lägga den summan på jeans som snart inte passar.

och den 5:e och sista saken till dig "Paulina" det är att gillar du inte det du ser eller läser. Varför i hela friden läser du då min blogg om jag får fråga. Jag menar.. Passar det dig inte så är det vel bara att sluta läsa?... Är det svårt eller jag förstår inte riktigt?
Förövrigt var det ganska fegt att lägga en kommentar utan någon adress eller email till dig så jag inte kan svara till dig personligen utan måste skriva ett inlägg här för att förklara för dig.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag läste din förra blogg också, vad var det du vägde? 85 kg? Om du är överviktig ska du dra ner på allt vad ris,pasta och potatis heter och byta ut det mot enbart grönsaker! Jag skiter väl i om du gått i någon kurs, uppenbarligen har du lärt dig fel.

2008-09-01 @ 12:35:08
Postat av: Tindralen

Men vad är ditt problem "paulina" Vad i hela friden har du med min vikt att göra?



Lägg ner bara.

2008-09-01 @ 17:18:44
URL: http://tindralen.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0