suck!

Fasiken vad trött jag är. RIKTIGT segt idag på jobbet! Jag längtar verkligen efter ett nytt jobb. Med en trygghet med fast timlön. Detta är inte ok för mig. Dåliga dagar går ut på jobbet. Ett nej från en kund påverkar nästa samtal med nästa kund. Jag har fått iväg en order hittills idag. Och mitt humör är nere på den djupast botten. Suck.. Jag har förstått att jag vill ha ett kvällsjobb. Men med fler arbetstimmar per vecka. OCH jag vill ha ett kontorsjobb. De jobb jag sökte i helgen är kundbokare och andra telefonliknande jobb MEN med FAST lön!.. Vilket är viktigt..

Jaja.. jag får fortsätta kämpa på. Och bara hoppas på att få lite intervjuer från de jobb jag sökte. Försöka se framåt..

Kommigen nu, Madde! KÄMPA!!

(och förresten nu bad jag om nya ringkort för 1 timme sen, hur länge ska men behöva vänta??? )

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0