Teardrop

Gormorgon! Jag sitter här och lyssnar på Röyksopp och Massive Attack. Det är så sjukt mysig musik. Idag är det promenad i Johanneberg som gäller. Sedan tandläkaren kl 13.10. Då ska dom få fixa mina plast framtänder. Samt en annan flisa jag har haft i en kindtand i över ett år. Nu ska jag snart ställa mig och borsta tänderna i 15 min... nästan. Men ska köra plackers och munskölj och hela köret :)

Sedan ska vi vel så småningom jobba. Ska försöka hinna med att köpa blond och svart hårfärg också. Eftersom jag ska göra mitt hår svart med blonda slingor och tigerfärgade slingor. dvs. randiga på tvären. får se om jag lyckas med det :) (som på bilden här bredvid.)
Sen ikväll ska vi sitta här hemma efter jobbet och titta på Berny Blue dokumentären. Sen sover vi. och vaknar upp och drar direkt till gymmet :)

Nåväl..Nu ska jag slänga en blomma som tydligen har sagt sitt sista ord. Och sedan blir det tandborstning för fullt. Eller. FÖRST ett mail till CSN.

Kiss och Korv

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0