Utmaning

Jag har blivit utmanad av Blixman
◊ 5 saker i min frys: Quorne, Harricot Verts, Majs,, Bröd och Lunchlådor.
◊ 5 saker i min garderob: Min Tärnklädning, 20-30 par skor, 2 morgonrockar, Handukar och Gardiner.
◊ 5 saker i min väska: Ipod, Plånbok, En bok (Emma, mias Dotter) En almenacka och Smink.
◊ 5 saker i badrumsskåpet: Tungskrapa, Plackers, Rakblad, Borste och Lush produkter.

Och jag utmanar: Steph, Angelica, och Melindalin

Sådär. Det var det. Idag sov jag väldigt länge. Till klockan halv 1. Men det behövdes nog eftersom det verkar som att förkyldningen är bättre. Katterna har fått flipp på senare dagar båda två. Jag tror att det är inför Fanzys könsmognad.

Jo jag hade faktiskt en sak jag ville ta upp. Och det är en fråga till er. Och jag vill ha ärliga svar Så snälla svara på vad ni tycker om detta.

Min mammas mans far har bjudit med "hela familjen" på en resa till antingen canarieöarna eller Egypten ej bestämmt. Då han fyller 60 år.  Mamma har pratar mycket om detta och även min bror Dennis. Dom ser mycket fram emot detta. Men det var först i förrgår jag fick reda på att "Hela familjen" var inbjuden. Vad jag försöker kommafram till är att jag inte är inbjuden. Min bror är. Men inte jag. Fast jag är lika mycket min mammas dotter som min bror är.
Det jag nu vill veta är det rätt att min bror är bjuden men inte jag?
För jag är helt förstörd. Det är inte första gången man är "bortglömd" kan jag säga. :(

Men en sak jag är gla över det är att jag och Pappa har fått bra kontakt igen. Han kommer ner hit nästa helg och vi åker ner till dom snart och ska gå på Tivoli i Köpenhamn :) Ska bli skojsligt :)

Nu ska jag ner till Netto och handla lite food

Ville ni se bilderna från igår så kan ni klicka HÄR!

Kramar

Kommentarer
Postat av: jessica

hej

Om du också skulle varit medbjuden så hade dom fått bjuda med Eddie också och så hade det fortsatt tills hela släkten är nerbjudna och detta har dom inte råd med. Hade du bott hemma så hade du varit bjuden på resan också men så är inte läget eftersom du flyttade hemifrån för över 2 år sen.

Sluta klaga och se din flytt hemifrån som samma sak som att du har egen familj nu.

Innan jag träffade min man så gjorde dom en likadan resa då svärfar fyllde 50 år och då var det bara barnen och hemmavarande barn som fick följa med. Men då kände ju inte jag min man och kunde således inte följa med.

Jag hade gärna haft med dig, det vet du men jag förstår också mina svärföräldrar som inte kan bjuda med så många.

Kram och trevlig helg.

Mamma

2008-09-19 @ 15:44:33








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0