Virrvirr

En virrig dag idag. Väldigt mkt problem med projektet vi har om konserten på Brunnsparken. Pheeew säger jag bara.. Seen tog jag en tur till netto och köpte pastasås tillbehör att ta me till Angelica för att laga mat där..
På bussen sitter det en 25+ kille och boffar Glade = han sprutar i Glade i en påse och inhalerar det sedan. Och det STINKER doftspray i hela bussen från Glade. Och han gapar och skriker hela tiden suck.. Sååå... Väl hos Angelica blir det god mat och gott umgänge (Pasta med ägg, tärnad bacon och matlagningscreme fraiche). Och sedan drar vi till jobbet och jaa, här sitter vi.

Dags att jobbaa!

(Det är ju JÄTTELÄTT att sälja med nya bordskamrater som GAPAR till kunderna i telefon MORR!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahahahahahahahaha! Skojar du? Boffade han Glade på BUSSEN? Sicket jäävla pucko x)

2008-09-03 @ 17:18:26
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag läser till svensklärare :) Du vet, jag gillar ju att rätta folk ;) hahaha!



Klart skolan är tråkigt utan mig, jag menar, jag är ju så otrooooligt rolig! ;) Haha nej, men.. Det går bra för dig och så eller?:)

2008-09-03 @ 17:36:33
URL: http://riotineveryone.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0