douduu. lalaa..

Vänner är grymmt :)

Nu sitter jag och väntar på att Eddie ska sluta jobbet så vi kan promenera :)

Något trevligt är att jag har börjat prata med lite folk på Helgon. Jag har ju alltid velat utöka min vänskapskrets.. Alla känner alla i min vänskapskrets och det är skönt att ha lite nytt folk.
Självklart kommer jag känna mig mindre ensam när Steph kommer hem från sin 3 månader långa resa. Men ändå :)
Så vi får se om det blir något bra av detta :)

På måndag ska jag sätta igång och gymma också. det ska bli skönt. Måste även till Arbetsförmedlingen för att få ett papper påskrivet. 
Vad händer i helgen då?

Sanna, min vän, fyller 20 och ska ha ett kalajs för det. Men eftersom jag har varit sjuk och är väldigt fattig så kör jag nyktert. Så där ska jag och Eddie svänga förbi en stund på lördag. Ikväll blir det nog somsagt film och sånt.
Söndag, om det är fint väder vill jag ut och hitta på något.. typ utflykt eller nåt :) vi får se på det :) Yeye!

Nu ska jag titta på mer vänner :) Alltså.. serien :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0