Goddag

Magen kurrar. Hmm.. vad att äta. det blir nog en powershake för mig. med frukt och proteinpulver :)
Sedan blir det vel av till gymmet och köra på. Fast egentligen är jag hur trött som hellst. Men vill man vara fin.... ja ni vet.

Blir nog piggare när jag får i mig den dära shaken också.

Ganska tråkigt väder idag dock.. Mulet och grått.. Men vem vet? Det kanske spricker upp?

Ha en fin dag!


Och förresten vet jag precis vad jag vill göra när jag kommer hem från träningspasset. Göra en ny bloggdesign. Jag vet att jag bytte för inte alls så längesedan. Men å andra sidan är denna designen aldeles för grå för mig. Så det måste bli något mer färgstarkt. Kanske något vårigt.. Något att tänka på när jag springer på löpbandet iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Lindur

Då kan du ju göra min samtidigt :D<3

2009-04-07 @ 12:48:57








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0