Godmorgon

Idag vaknade jag av att Eddie åkte till jobbet vid halv 7. Och då började dom bröta massor utanför fönstret med massa bygg och strunt. så jag fick ta på mig öronproppar.. Och då somnade jag om som en sten.
Innan jag somnade igår tittade jag på filmen Waterworld. Hann inte se färdigt men jädrar va bra den är!

Jag har lånat en hel böla med massa filmer ifrån mamma :) Så man har lite att se på. För mina filmer är ju sedda.. om och om och om igen :)

Nu ska jag borsta mitt hår och klä på mig lite kläder, ta en proteindrink och sedan dra till gymmet :) Ska bli skönt att få köra igång igen :) Men ska vara försiktig med min högra handled idag då den har sträckt sig på något vis.. Men den använder man ju ändå inte så farligt ändå..
Tar cykeln till gymmet idag med :) Nyttiga mig..
Sedan pg.a förra veckan att jag var sjuk och inte fick chans att gymma en enda gång så skippar jag mätningen denna veckan för att inte bli så besviken.

Men nu kläder, borsta hår, drink, sedan drar jag :)

Sedan kommer Eddie hit och jag ska hjälpa honom lägga upp en annons på hans bil som han ska sälja :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0