Morgon, sol, saknad

Godmorgon Bloggen!

Jag vaknade precis av en strålande sol som sken in och jag fick lust att gå upp för att tätheten i näsan skulle släppa. 
Nu kom jag genast och tänka på Eddies lustiga kommentar när han vart redigt täpt i näsan ett flertalgånger denna helgen.
"Jag är så jädra tät"
Då ställer man honom frågan om han har lust att ge bort lite. Eller vad han tänkt göra för pengarna.

Lustigt.

Ivarjefall det är sådär snuskigt fint väder ute och jag tänker bortse ifrån att jag faktiskt är sjuk och gå ut på en promenad.. Men vart vet jag inte. Jag vill ju faktiskt ha ett mål.
Men först en dusch.

Sedan går jag in på saknaden. Och det är över min vän Steph. Som nu sart varit i Australien i 3 månader. Hon kommer hem om en vecka. Och det ska bli så roligt att få träffa henne igen och höra allt spännande hon gjort. Trotts att jag läst hennes reseblogg varje gång hon har skrivit. http://strnadova.blogg.se/.
Men somsagt jag saknar dig Steph!

Nu ska jag ner och ta en dusch. Sedan får vi se.

Kommentarer
Postat av: Steph in Australia

naaaw jag saknar dig meeed<3

2009-04-17 @ 06:08:30
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0