Mys

Nu har Lisa kommit hem och vi har tittat på "28 veckor senare" och druckit Thé. Det är en riktigt ruggig film och jag vet inte varför jag plågar mig själv med zombiefilmer sent på kvällen.

Jag blir i princip aldrig rädd för skräckfilmer.. Men just zombiefilmer brukar jag få mardrömmar av. Inte att jag är rädd när jag ser dom utan senare på natten när jag sover.. då kommer mardrömmarna. Suck..

Nåväl. Imorgon följer jag med Lisa till skolan när hon ska förbereda för föreställningen hon ska ha. Kommer få äta gratis Bamba-mat med i skolan :) :) :) Lagom gött.. Angereds bamba-mat är riktigt god oftast också :) Sedan kl 13:00 börjar Lisas föreställning. Fun fun!

Anyhow.. Nu är det dags att sova sött :)
Natti natii!

Kommentarer
Postat av: Linda

ah vad mumsigt var längesedan jag gjorde grönsaks soppa faktiskt!

2009-04-21 @ 19:45:27
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0