Partaj

Idag har vi städat och ordnat i källarens festlokal med ljusslingor och allt för att förbereda för Lisas födelsedagsfest! Det ska bli jätteroligt.
Och imorgon ska jag väcka henne kl 11 och ge henne frukost på sängen och sjunga :)

Det ska bli så kul imorgon. Med tjejkväll på dagen med lekar och mat och sedan på kvällen kommer alla andra och partajar loss :) Wiee..

Nu är det snart sängdags och vila. Jag öppnade just plåstret och tittade på stygnet det ser fint ut men stinker med tanke på äckelplåster som täpper till plus att jag inte får ha någon deo. Blääsch... Så över natten så ska jag låta såret luftas och duscha försiktigt imorgon och sedan lägga på ett nytt förband.. lite mindre så det inte syns så mycket imorgon.

Natti natti!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0