Phews

Hemma igen.
Dagen bestod av att vakna vid 10. (äntligen en god natts sömn) Upp med mig och ringa till Arbetsförmedlingen. Åka in dit och skriva på lite papper. Sedan köpte jag ett par nya solglajjor på H&M som jag är asnöjs med.. Nu ska dessa hålla... Inga repor.
Sedan tog jag mig till gymmet och körde Armar och Mage idag igen. Ingen simmning eftersom jag ville njuta av vädret. Så nu ska jag ut och sola mig lite på gräsmattan.

PS. Till kommenteraren vars IPadress redan var blockad. Jag har inga påhittade diagnoser utan det har fast ställts att jag har OCD och tvångssyndrom utav psykolog. Inget man vanligtvis går runt och gapar om men jag vill klargöra för mina lustiga betéenden ibland. Så innan man kommenterar till folk man inte känner om vad personen ifråga har och inte har så kanske man skulle ta reda på lite fakta.. Eller helt enkelt låta bli. Låt mig vara.

Nu sol och mys! Sedan ska jag köra ett städrejs med dammsugaren, dammvippan och moppen.


Här är jag och mina nya glajjs

BTW Spelning ikväll.. Malus Castor på Sticky 20:00 Be there!!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0