Underbar helg!

Verkligen alltså.

Fredag:
En lång dag med maaassor att förbereda innan Lisas fest och man fick ju hjälpa till så gott man kunde. Väl vid kl 15:00 börja tjejerna droppa in och det vankas Chicken Wraps som mästerkocken Lisa har bakat :) Mätta och belåtna vandrar vi ut i det fina vädret för att ha stafett...

  • Snurra 10 varv med huvudet mot marken
  • Springa fram och tillbaka en gång
  • Hoppa säck fram och tillbaka
  • Gå med ett ägg på en sked i munnen fram och tillbaka
  • Sedan till ett bord och ner i en balja med vatten för att fånga ett äpple med munnen
  • Och med det blöta och goa ansiktet ner i en skål med mjöl för att hitta en sockerbit med munnen
Vi såg ju måttligt snygga ut efteråt :)

(klicka för att förstora)


Sedan ner och göra iordning oss och sminka oss och av med dom oömma kläderna och på med sminket.

Sedan vid 19:00 kom alla andra vänner pojkar som flickor för att partaja till det riktigt rejält.
Det blev en jättelyckad kväll med många nära och kära och andra nya folk! Lyckad fest till fullo :)

Lördag:

Vaknade upp och var fortfarande onykter. Försökte få mig något att äta. Slappade och tog det lugnt tills jag och Eddie åkte ut till Onsala för att göra våran egna påskmiddag mumsigt som attans. Sedan var det massa film (Jurasic Park 1,2 och 3) Sedan somnade vi kl 18:00 men vaknade igen vid 21.00 då dom öppnade påskbrasan på ängen utanför. Vi gick ut och tittade lite sedan gick vi hem och tittade lite mer film och sedan somnade vi sött.


(klicka för att förstora)



Söndag:

Vaknade upp i Onsala. Men åkte för att hämta Eddies kompisar då dom skulle till Elmia i Jönköping på bilmässa. Eddie släppte av mig hemma och jag vände hemma för att åka ut och möta Linda och åka ut till Saltholmen för att njuta av vädret. Massa mys i solen. Sedan bestämde vi oss för att ta färjan till Brännö och sedan vänta igen. Väl på fastlandet igen börja vi bli lite frusna så vi åkte hem till Linda och gjorde Schnitzelmackor och myste en stund. Därefter ringde Sanna och ville ha sällskap så vi åkte ut och cruisade med hennes bil utan stötdämpare haha.. Skoj som attans Sedan började jag känna ont ont ont i halsen. Eddiebajsen har smittat mig med förkyldning tror jag. Så jag fick skjuts hem och nu sitter jag här och försöker vila upp mig..
Snart kommer Eddie och vi ska mysa med mera film :)


(klicka för att förstora)


Armhålan gör ont i stygnet. Och halsen svider. Dags för citronthé och honung. Oh yeah..

Det enda tråkiga är att detta är 4:e förkyldningn på 4 månader.. SUUCK!..

Jaja Det var helgen.. Hoppas ni haft det lika roligt och mysigt som mig!!



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0