Veckoplanering

Då har jag veckan relativt planerad.

Måndag:
12:00 Mäta och väga mig och sedan morgonpromenad.
14:00 Till Folkuniversitetet för att skriva ut mig då min tid där är ute.
15:30 Till Gymmet och pumpa. (typ vid den tiden)
Sedan blir det hem för mat och städ

Tisdag:
08:30 Till arbetsförmedlingen för möte med UGA
10:00 Gymmet öppnar sent idag så det blir vel hem och sedan till Gymmet.
13:00 Hem för lunch och sedan är resten oplanerat

Onsdag:
En långdag på gymmet med både kondition, styrka och simmning
Resten oplanerat

Torsdag
Det blir vel gymmet på morgonen. Förmiddagen kanske åka ut och gratta lillbrorsan som fyller 16 år den lillskiten
Sedan blir det party i Näckrosdammen! Wihoo!

Fredag

Vi åker till Malmö och ska på Poolparty hos lite folk

Lördag
Spendera dagen i Malmö

Söndag
Åka hem till Göteborg igen.

Det är så min vecka kommer se ut iallafall :)
Nu hoppas jag alla får en god natts sömn!
För det ska jag få nu!

Kram


En osminkad Webcam-Godnatt-bild! Enyoj!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0