Äntligen hemma.

Jag har haft en superfin helg.

I fredags var jag ju framme runt.. 6-7 tiden. Det vankades mat. Det grillades och äts god mat. Sådär snuskigt gott var det :). Sen åkte vinet och ölen fram för de flesta. Det flummades. Det dansades, det sjöngs :).Det var bad. Jag badade första gången i havet på 5 år. Och det var en helt fantastiskt mareld. Det glittrade och var så underbart. Tråkigt nog simmade Linda ut en liten bit till. Och råkade dyka rakt ner i en brännmanet med ansiktet. Så det var att gå upp till huset igen så fort som möjligt för att försöka ta hand om den stackars saten. Festen fortsatte fast inte alls i samma anda. Men sent in på 4-5 tiden på morgonen ändå.

Efter en kort sömn. Vaknade många av oss med huvudvärk och smärta i hövvet. Och några var pigga som pighajar.
Nybakta baguetter och juice till frukost. Det spelades poker och fotades foton. Senare in på eftermiddagen kom även Lisa och Sara för att förgylla vår kväll. Senare var det mat. Världens mumsigaste kycklingfärs-lasagne.. Mumsfillibabba säger jag till dig.. :)Efter lite mat och någon alvedon och en hink med vatten var många av gårdagarna återställda :). Och Huxflux åkte vinet fram igen. Och NÅGON fick en idé om att sminka överdrivet massor somfan,, tror det var Sara.... Nåväl sagt och gjort. Det gjorde vi.. (tjejer då... förutom FegisSanna :)... Men vi hade en minnst lika trevlig kväll då förutom manet incidenten från gårdagen då.

Söndags vaknade nu deflesta av oss med en huvudvärk och ångest :)... Som tur var var jag inte bakis utan bara jädrigt trött.. Lite hemlängtan.. Det var chill och inget som hände.. En snabb frukost och kl.2 fick jag och Sara skjuts in till Göteborg. Så jag kom hem och vilade ut mina sinnen.

Risken med bakfylla och mig är deppresion. Så igår vaggade jag mig till sömns av många jobbiga känslor. Men jag tänkte inte gå in på dem här för jag hänger inte ut folk på min blogg.. Men örk.. Life sucks ibland..

Inatt hade jag en hemskt jädra dröm som mer och mer bekräftade vad jag fasar över för skit.
En dröm är alltid en dröm. Men ändååå....

Btw.. på onsdag.. då börjar jag skooolaan :D

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0